-
- Нарматыўныя дакументы
- Рэквізіты і рэжым працы вышэйстаячых арганізацый
- Графік аператыўнага замяшчэння часова адсутных работнікаў
- Адміністрацыя УА
- Электронныя звароты
- Парадак падачы і разгляду зваротаў
- Парадак разгляду зваротаў грамадзян
- Пералік адміністрацыйных працэдур
- Закон Республики Беларусь от 28.06.2022 № 176-3 «Об изменении Закона Республики Беларусь «Об обращениях граждан и юридических лиц»
-
- Прафілактыка суіцыда
- Клуб «Пад бацькоўскім крылом»
- Прафарыентацыя
- Прафілактыка сіндрому эмацыйнага выгарання
- Кансультацыі педагога-псіхолага
- Прафілактыка экстрэмізму
- МЕТАДЫЧНЫ КАБІНЕТ ПЕДАГОГА-ПСІХОЛАГА І ПЕДАГОГА САЦЫЯЛЬНАГА
- Памятка па карыстанню мабільнымі тэлефонамі
- Сайт "Трымайся за жыццё"
- Талерантнасць - шлях да міру
- Кансультацыі для бацькоў
- Закон РБ № 153-З от 01.07.2010. Об оказании психологической помощи
- Махлярства сярод непаўнагадовых
- Праца па прафілактыцы ВІЧ/СНІДу
-
- Інфармацыйныя лістоўкі
- Буклеты для бацькоў
- Фотаархіў
- Вы задавалі пытанне?
- Наведванне ўстаноў дашкольнай адукацыі дзецьмі 6 гадоў
- Што неабходна набыць бацькам выхаванцаў да навучальнага года
- Пастаноўка на ўлік дзяцей, якія маюць патрэбу ў вызначэнні ва ўстанову адукацыі для атрымання дашкольнай адукацыі
- Аплата за харчаванне дзяцей
- Паслугі звыш вучэбнага плана
- Кансультацыі для бацькоў
- Метадычная скарбонка
- Як лёгка пачаць навучальны год
- ПАТРЫЯТЫЧНАЕ ВЫХАВАННЕ
-
- Прафілактыка дзіцячага дарожна-транспартнага траўматызму
- Інфармацыйная культура і бяспека
- Адзіны дзень бяспекі
- Алгарытм дзеянняў пры выяўленні выбуховых прылад, безгаспадарных (падазроных) рэчаў і прадметаў
- Парады МНС
- Правілы паводзін у месцах масавага збору людзей
- Прафілактыка захворванняў
- Карысныя парады бацькам, дзецям і падлеткам
- Правілы бяспечных паводзін у школе
- Профилактика экстремистского поведения молодежи
-
- Зала этнаграфіі і побыту Запольскага краю
- Экспазіцыя "З гісторыі Запольскага краю"
- Экспазіцыя "Ваеннае ліхалецце"
- Экспазіцыя "СВК "Маяк-Заполле": гісторыя і сучаснасць"
- Экспазіцыя "З гісторыі адукацыі Запольскага краю"
- Гісторыя на колах: экскурсіі па роднаму краю
- План мерапрыемстваў у краязнаўчым музеі
- Віртуальны школьны музей
- Да суседзяў!
- Турыстычная карта
Тыдзень прававых ведаў 15.12.2014г. – 20.12.2014г.
У мэтах прафілактыкі супрацьпраўных дзеянняў сярод непаўналетніх 15.12 у нашай УА стартаваў тыдзень прававых ведаў. Перад першым урокам адбылася лінейка, на якой прайшло адкрыццё тыдня, знаёмства з планам работы.
Тыдзень прававых ведаў 15.12.2014г. – 20.12.2014г.
Дата |
Змест работы |
Удзельнікі |
Адказныя |
15.12 |
Адкрыццё тыдня прававых ведаў. Лінейка. Знаёмства з планам работы |
1 – 11 кл. |
Скварада Ю.У., Чурыла Н.М. |
15.12 |
Інфармацыйныя гадзіны “Ці ведаеш ты свае правы і абавязкі?” (гутарка) “Правы ёсць у кожнага” (кр. ст.) “Падлетак і закон” (кр.ст.) |
1 – 4 кл.
5 – 7 кл. 8 – 11 кл. |
Класныя кіраўнікі |
15.12 |
Анкетаванне “Наколькі добра я ведаю свае правы і абавязкі?” |
2 – 11 кл. |
Скварада Ю.У., Чурыла Н.М., Шэўка Ю.В. |
16.12 |
Распаўсюджанне агітацыйных лістовак “Тваё права – быць здаровым!” |
Члены атрада Чырвонага Крыжа “Міласэрнасць” |
Скварада Ю.У. |
17.12 |
Выстава малюнкаў “Дзеці і міліцыя” |
1 – 6 кл. |
Чурыла Н.М., класныя кіраўнікі |
17.12 |
Прафілактычная гутарка “Як папярэдзіць злачынства?” |
3 – 11 кл. |
Шэўка Ю.В. |
18.12 |
Віктарына па правам чалавека “Хачу ведаць усё” |
1 - 4 кл. |
Шэўка Ю.В., Чурыла Н.М., класныя кіраўнікі |
19.12 |
Класная гадзіна. Сустрэча з прадстаўніком інспекцыі па справам непаўнагадовых |
5 – 11 кл. |
Скварада Ю.У. |
20.12 |
Гульня “Не лічы варон – паважай закон” |
2 – 7 кл. |
Скварада Ю.У., Чурыла Н.М. |
20.12 |
Круглы стол “Ад шкодных звычак да злачынства – адзін крок” |
8 – 11 кл. |
Шэўка Ю.В. |
20.12 |
Распрацаваць і правесці сваё мерапрыемства |
2 – 11 кл. |
Класныя кіраўнікі |
20.12 |
Закрыццё тыдня прававых ведаў. Узнагароджванне самых актыўных удзельнікаў |
1 – 11 кл. |
Скварада Ю.У., Чурыла Н.М. |
Намеснік дырэктара па ВР Скварада Ю.У.
Телефоны: (801596)74132, (801596)74129
Email: upkkrasnoe@edu-korelichi.by